اخبار تکنولوژی 18

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 18

معرفی تکنولوژی

۲۱ اصل روانشناسی فروش

اصولی که در روانشناسی فروش بکار میرود بنیادی است که برای فروش همه
چیز ازجمله فروش کتاب بکار میرود از شما دعوت میکنم این اصول را بیاموزد
و در فروش کتابتان از این اصول استفاده کنید.
۲۱ اصل روانشناسی فروش کتاب 
ما به شما مشاوره می دهیم لغایت بتوانید کتابهای چاپی خودتان را به بهترین طریق شدنی به فروش برسانید۲۱ ریشه-بن-بیخ روانشناسی فروش
آیا می دانید کتاب شما می تواند در چه فروشگاههای آنلاین و آفلاینی به فروش برسد.
آیا می دانید در نوشتن کتاب خودتان چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین فروش و بازار را برایش ایجاد کنید
آیا از مراحل آماده سازی کتاب اطلاع دارید ؟

۲۱ ریشه-بن-بیخ روانشناسی فروش که در فروش کتاب هم بکار میرود.
آیا با مراحل ثبت کتاب در کتابخانه ملی فیپا و شابک آشنا هستید و مراحل سپریدن مجوز راهنمایی  اعلام وصول کتاب را آگاهی دارید
مهمترین شرکتهای پخش کتاب چه شرکتهایی هستند چگونه و با چه شرایطی شما می توانید با این شرکتها وارد مذاکره و پیشه شوید
اقتصاد مشاوران کتاب چگونه چگونگی نشر کتاب را بررسی می کنند
با روانشناسی مشاوره چگونه می نا فروش مناسبی برای کتابهایتان برپایی کنید
اصل ۱: دو دلیل اینکه ملت چیزی را می خریند یکی برای سود بردن می باشد و دوم برای اینکه ضرری متحمل نشوند.
اصل ۲: ملت در خرید خودشان بصورت احساسی خرید می کنند و تعقیب این هستند تا بصورت بخردانه تصمیم خویش را توجیه کنند.
اصل ۳: برای خریدار مهم نیست که کالای شما چه چیزی است و چطوری عمل می کند مهم این است که کالا و یا خدمات شما چه منافعی برای خریدار ایجاد می کند.
اصل ۴: فروش حرفه ای معمولاً با تحلیل مایحتاج آغاز میشود.
اصل ۵: افراد با دلایل و عقاید خودشان از شما خرید می کنند و کاری با انگیزه ها شما ندارند.
اصل ۶:خرید زمانی اتفاق می افتد که مشتری دریافتن کند فروشنده همنشین او بوده و هدف کمک و راهنمایی و مشاوره او را دارد.
اصل ۷:مشتریان روی توصیه و محصولات شما اندیشه نمی کنند و به محض برونرفت از دفتر شما ، شما و محصولات شما را فراموش می کنند
مگر اینکه رهنمود گزیده تر ای از شما داشته باشند.
21 ریشه-بن-بیخ روانشناسی فروشاصل۸: هرگز چشمداشت تماس مخاطب با شما را نداشته باشید بلکه به فکر این باشید
که تماس شما با مشتری و ایجاد فروش بطور معمول پس از ۷ بار تماس و دنبال از طرف شما رویداد می افتد.
اصل ۹:در مرحله اول پذیرش منفی مشتری پاسخ نه به شما و رد تقاضا فروش شما نیست
و همچنین مقاومت اولیه خریدار در مساوی شما پایداری در مساوی فروش نمی باشد.
اصل ۱۰:وقتی شما مشتری را ملاقات میکنید نخستین چیزی که به ذهن مشتری میرسد این است
که آیا به من پروا و علاقه داری ؟درصورتی که در چند دقیقه اولیه به این پرسش پاسخ بله ندهید ؟
مشتری علاقه اش را برای شروع بازرگانی با شما از دستمی دهد.
اصل ۱۱:معمولاً ۸۰ درصد فروش ها پیش از ۵ جلسه تعقیب تحقق پیدا نمی کند .
تنها ۱۰ درصد فروشندگان برای قطعی کردن فروششان بیش از ۵ بار تماس می گیرند
و بیش از ۵۰ درصد از فروشندگان پس از یک بار تماس دریافت از خیر فروش می گذرند.
اصل ۱۲:وقتی کسی یک بار به شما پاسخ نه می دهد در اصل این پاسخ بعنوان پاسخ نه به شخص شما نیست
بلکه این پاسخ نه به توصیه بها شما می باشد بهتر است رهنمود خویش را به شکل دیگری ارائه نمائید.
اصل ۱۳:وقتی جواب نه می شنوید و این پاسخ را شخصی تلقی می کنید به این شکل است که شما فکر می کنید
اشکالی در شما هستی دارد و یااینکه اندیشه می کنید
اشکال و یا نقصی در محصول شما وجود دارد.
وقتی به این شکل اندیشه می کنید شما تدریجا مایوس شده و اشتیاق خود را در فروش از دست می دهید.
paper-cut-of-children-read-a-book-under-tree_1232-2115.jpgاصل ۱۴:روش دیگری که فروشندگان اندیشه می کنند از شکست در فروش می گریزند
این است که منطقه کار و جنبش خوشان را از عقیده جغرافیایی وسیع میکنند.
این گونه فروشندگان ابتدا برای فروش محصول با یک شهر تماس میگیرند و تلفن بعدیشان را با شهر دیگری در ناحیه جغرافیایی سایر برپا می کنند
و دایره تماس خودشون رو وسیعتر می کنند این شغل باعث میشود که زمان جنبش انها با اتومبیل افزایش یابد و فروشنده به این وسیله اندیشه می کند
که پیشه اتمام می دهد در صورتی که دارد وقت تلف می کند.
اصل ۱۵:وظیفه شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای این است که اخ دیگری را برای خودتان بخرید بایستی به مشتریان خودتان مقاوم کنید
که به آنها پروا داردید. و برای آنا بهترین ها را خواهانید .
اصل ۱۶:۸۰ درصد تماس فروشندگان با پاسخ نه روبرو میشود و این هزاران علت مختلفی داردو این بدان معنی نیست
که اشکالی در شما یا محصول شما وجود دارد. افراد به این دلیل نه می گویند که هم اینک به کالا یا خدمات شما بیچارگی ندارند
آن را نمی خواهند و نمی توانند از آن استفاده کنند .و یا اینکه توان پرداخت خرج آن را ندارند . ودلایل دیگری هم وجود دارد.
اصل ۱۷:در تحقیقی که در دانشگاه کلمبیا انجام شد مشخص گردید که فروشندگان یومیه فقط یک ساعت و نیمه کر می کنند
چرا فروشندگان این اندازه مختصر پیشه می کنند و چرا برای مقابل شدن با مشتریان طفره می روند انگیزه یک کلمه ساده است
فروشندگان ترس از رد شدن دارند و ترمز این کار در ضمیر ناخودآگاه آنان وجود داردکه این اشخاص را عقب نگه می دارد.
اصل ۱۸:به جای اینکه دائماً به معرفی ویژگی ها و فواید فرآورده خود بپردازید سعی نمائید مشتری را فهم نموده
اصل روانشناسی فروش
و به این نکته پروا نمائید که چگونه می توانید به بهترین شیوه شدنی به مشتری کمک نمائید و نیازش را برطرف کنید.
اصل ۱۹:رابطه تقریبا  و مستقیمی بین تصویر ذهنی شما (باورها وعقاید شما) و عملکرد و کارآیی شما وجود دارد.
اصل ۲۰ : در هر فروش دو مانع هستی دارد هر دوی این موانع ذهنی هستند این دو راهبند بر این پایه اند : خوف از شکست
ترس از رد شدن و مورد بی اعتنایی قرار گرفتن.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد