اخبار تکنولوژی 18

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 18

معرفی تکنولوژی

سئو کلاه سیاه چیست؟ روش های سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه به گردآور اقداماتی گفته می شود که بر خلاف قوانین موتورهای جستجو بوده و در عین حال ممکن است که مایه افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گردند.


این شیوه های غیر مجاز، شاید در کوتاهی مدت اثربخش باشند، ولی سرانجام در طویل مدت موجب جریمه شدن سایت از طرف موتورهای جستجو می گردند. برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از: بهره‌گیری بی رویه از واژه ها کلیدی، نهان کاری و برپایی شبکه های گسترده بک لینک.


نمایش در نتایج جستجو برای رشد کسب و کارها، امری بایسته محسوب می شود، اما طریق های درست و غلطی برای سئو سایت و رسیدن به چنین هدفی وجود دارد. سئو کلاه سیاه همان روش غلط در این پیشه است. طریق های سئو کلاه سیاه به جای پذیرش به احتیاج و مشکلات کاربران، با منظور فریب موتورهای جستجو پیاده سازی می شوند.


در واقع با به کارگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه، شما به جای اینکه حق کافی برای حضور در نتایج جستجو را داشته باشید، موتورهای جستجو را فریب می دهید تا سایت شما را در نتایج بالا قرار دهند. بهره‌گیری مستمر از تکنیک های سئو کلاه سیاه به جای افزایش رتبه سایت، دیر یا زود موجب حذف شما از نتایج جستجو خواهد شد.


اگر در مسائل پیوسته با تارنما و سئو پسین شغل هستید، دقت داشته باشید که قصد موتورهای جستجو مانند گوگل ارائه بهترین استجابت ها به کاربرانشان در اثناء جستجوی یک عبارت است. موتورهای جستجو حائز ساز و کارهایی هستند الی بهترین نتایج را به کاربرانشان اثر دهند، نتایجی که شامل اسپم نمی باشد. آنها این پیشه را به کمک الگوریتم های خود و به صورت اتوماتیک یا دستی سپریدن میدهند تا تارنما هایی را که اقدام به اتمام سئو کلاه سیاه کرده اند را معرفی کنند.


الگوریتم های موتورهای جستجو در گذر زمان مبتلا ترقی های زیادی شده اند و این مسئله به ما یاداوری می کند لغایت به هیچ وجه سمت سئو کلاه سیاه نرویم. مطمئنا سئو کلاه سفید گزینه بهتری برای بهینه سازی تارنما ها محسوب می گردد. سئو کلاه سفید روشیست که کاملا مطابق با دستورالعمل ای موتورهای جستجوست. به صورت خلاصه سئو کلاه سفید اقداماتیست که به واسطه تولید محتوای با کیفیت انجام شده و قصد از آن، برپایی یک تجربه کاربری قوی برای افرادیست که به تماشا تارنما می پردازند.


تفاوت سئو کلاه سیاه با سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه بر خلاف قوانین موتورهای جستجوست و قصد از آن، فریب آنها در جهت افزایش رتبه سایت می باشد. چنین تکنیک هایی در نهایت موجب حذف تارنما از نتایج جستجو شده و حداقل جریمه آن افت شدید رتبه سایت است. در مقابل سئو کلاه سفید اقداماتیست که مطابق با قوانین موتورهای جستجوست و در طی آن محتوایی با کیفیت برای کسب بیشینه خوشنودی کاربران در تارنما تولید می گردد.


چگونه سئو کلاه سیاه را گزارش دهیم؟

در حالت کلی دو علت برای گزارش دادن سئو کلاه سیاه شدنی است هستی داشته باشد. در حالت اول تارنما شما به خاطر عواملی همچون هک شدن، مشکلات ویروسی، سئو منفی یا بک لینک های مضر ممکن است تحت آسیب قرار گرفته باشد. در حالت دوم نیز شدنی است که شما نتایج اسپمی را در نتایج جستجو تماشا کرده باشید.


برای حالت دوم گوگل صفحه ای را با اسم webspam report تعبیه و در آن می توانید مشاهدات خویش را گزارش نمایید. خواهشمندم از این ابزار با سنجیدگی کاربرد کنید. هر سایتی که رتبه بالاتری نسبت به سایت شما داشته باشد به معنای اسپم نخواهد بود. گزارشات اسپمی که خویش از گونه اسپم هستند، به منزله سئو کلاه سیاه در عقیده گرفته خواهند شد.


در حالت اول که تارنما شما تحت تاثیر عوامل مخربی مانند هک شدن پیمان گرفته می توانید گزارشی را جاسازی کرده و آن را از طریق malware review در کنسول جستجوی گوگل ثبت نمایید.


در شرایطی که کمپین های سئو منفی بر علیه سایت شما برپایی گردیده می توانید از افزار Disavow Links گوگل واقع در کنسول جستجوی آن استفاده کرده و بک لینک های اسپم شناسایی شده را گزارش دهید.


چرا بایستی از سئو کلاه سیاه اجتناب کنیم؟

روش های سئو کلاه سیاه موجب جریمه شدن از طرف گوگل و دیگر موتورهای جستجو می شوند.  


با اینکه این گونه روش ها ممکن است تا مدت کوتاه مایه کسب شدامد و رتبه بالا برای سایت شما شوند، ولی مطمئن باشید که موتورهای جستجو با بروزرسانی های مکرر خویش بالاخره متوجه این مسئله شده و وب سایت خاطی را با پنالتی رو به رو می سازند. دقت داشته باشید که خارج شدن از پنالتی گوگل پیشه آسانی نیست. با توجه به حجم زیادی از کاربران که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، حذف شدن از نتایج جستجو به معنای از دست رفتن سوداگری شما تلقی خواهد شد. 


در پیوستگی مطلب به معرفی طریق های سئو کلاه سیاه می پردازیم لغایت در اثناء تعیین استراتژی سئو وب سایت از گزینش آنها دوری کنید.


تکنیک های سئو کلاه سیاه

1. استفاده بی رویه از کلمات کلیدی

منظور از به کارگیری بی رویه از کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) پر کردن محتوای تارنما با واژه ها کلیدی مشخص و با هدف کسب رتبه در آنهاست. به راستی این کار تلاشیست در این جهت که موتورهای جستجو را متقاعد به پیوسته بودن محتوای صفحه با آن واژه ها کنیم. اضافه کردن مشتقات و هم خانواده های یک واژه کلیدی بدون اینکه از سمت کاربر ضرورتی داشته باشد، تجربه کاربری منفی را ایجاد می نماید. در نتیجه این کار، وب سایت شما شدنی است در کلمات کلیدی تاب مربوطی نیز رتبه فوقانی کسب کند.


گوگل کاربرد بی رویه از واژه ها کلیدی را اینطور روشنگری می دهد:


لیستی از شماره های تلفن بی معنی

بلاک های متنی پر شده با واژه ها کلیدی متنوع

تکرار بیش از حد یک کلمه کلیدی در متن درونمایه به چهره کاملا غیر طبیعی

جستجوی واژه ها کلیدی که کاربران به جستجوی آنها در وب می پردازند، پیش از نوشتن هر محتوایی امری ضروریست. ولی بهره‌گیری بی رویه از کل آنها در درونمایه به هیچگونه ایده احسان محسوب نمی شود. به جای چنین تاکتیک های اشتباهی بهتر است که بر روی فرآوری محتوای با کیفیتی که حول یک یا چند کلمه کلیدی مشخص است، تمرکز کنید.


2. نهان کاری

منظور از پنهان کاری (Cloaking) نمایش دو نسخه متفاوت از محتوای یک آدرس از سایت به کاربران و موتورهای جستجوست. وب سایت هایی که اقدام به چنین کاری می کنند، هدفشان کسب رتبه در نتایج جستجو به ازای واژه ها کلیدی نا پیوسته با پهنه کاریشان است. تارنما های اسپم اغلب با قصد نهان کردن محتوای غیرمجاز درج شده در تارنما خویش از دید گوگل دست به چنین کاری می زند.


کوتاه کردن محتوای سایت برای گروه های خاصی از کاربران امری پذیرفتنی است. به عنوان نمونه شما می توانید که وب سایت خویش را در دستگاه های موبایل به چهره خلاصه تری نمایش دهید. همچنین نمایش متفاوت وب سایت برای کاربرانی از یک مملکت خاص، امری معمول می باشد. در ضمن بعضی از تارنما ها تبلیغات خویش را بر حسب منطقه جغرافیایی کاربر تغییر می دهند. همگی این نمونه ها لغایت جایی که هدف، نمایش محتوای متفاوتی برای ربات های موتورهای جستجو نباشد، پذیرفتنی است.


بهترین رهنمود در چنین شرایطی اینست که از خویش بپرسید که آیا تغییر محتوا برای دیگر کاربران به هوده آنها خواهد بود یا نه. اگر پذیرش به این سوال مثبت باشد، پس آن پیشه قابل قبول خواهد بود. شما باید به نوع ای با موتورهای جستجو در هر سناریویی رفتار کنید که همان رفتار را با کاربران راستین دارید.


در صورت کنجکاوی برای مشاهده تارنما از دید گوگل می توانید از افزار fetch as google در سرچ کنسول آن استفاده کنید.


3. ریدایرکت های غیر مجاز

ریدایرکت موجب انتقال کاربر از آدرسی که بر روی آن کلیک کرده به یک آدرس دیگر می شود. در سئو کلاه سیاه از ریدایرکت ها خارج از چنین رویکردی استفاده می شود. امثال مورد پیشین شدنی است که ریدایرکت ها به نوع ای طراحی شده باشند که موتورهای جستجو را به یک آدرس و کاربران را به آدرسی سایر منتقل کنند.


در برخی سناریوها نیز تماشا می شود که یک صفحه حائز آتوریتی بالا فقط برای موتورهای جستجو به یک صفحه نا مرتبط ریدایرکت می شود لغایت رتبه آن در نتایج جستجو افزایش یابد. ریدایرکت 301 مایه انتقال تقریبا  کامل آتوریتی به دیگر صفحه می شود. به عبارتی فردی که از این طریق کلاه سیاه برای ریدایرکت صفحات کاربرد می کند، کوشش در دستکاری نتایج جستجو دارد.


ریدایرکت ها تنها بایستی در شرایطی کاربرد شوند که برای آن طراحی شده اند. از جمله سناریوهایی معمول می نا به تغییر آدرس یک دامنه یا ترکیب محتوای دو صفحه در احد اشاره کرد. همچنین ریدایرکت های مبتنی بر جاوا اسکریپت نیز در شرایطی ویژه قابل قبول هستند. به عنوان مثال در وب سایت لینکدین بعد از ورود به سایت، به پروفایل کامل کاربر مورد نظرتان ریدایرکت خواهید شد.


از ریدایرکت های غیر طبیعی بایستی پرهیز کنید، چرا که چنین اقدامی خلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ می باشد.


4. محتوای بی کیفیت

ایجاد محتوای بی کیفیتی که هیچ هوده ای برای کاربران ندارد، از اقدامات رایج در سئو کلاه سیاه است. از آنگونه این درونمایه می توان به محتوای کپی شده توسط ربات ها از سایر سایت ها اشاره داشت. زمانی گوگل توانا به شناسایی محتوای کپی شده از دیگر سایت ها نبود، ولی با بروزرسانی گوگل پاندا در سنه 2011 بر این مشکل فائق آمد.


در آن زمان بسیاری از سایت هایی که مطالب خود را از دیگر سایت ها کپی کرده بودند، توسط گوگل جریمه شدند. از آن پس گوگل توان بیشتری در معرفی محتوای تکراری یا بی کیفیت پیدا کرده است.


اضافه کردن واژه ها کلیدی مخفی در متن نیز از آنگونه راهکارهای بازداشته می باشد. بعضی از وب سایت هایی که اقدام به سئو کلاه سیاه می کنند، رنگ متن مورد نظرشان را با رنگ بعد زمینه گرد کرده الی متن مورد عقیده قابل نگریستن نباشد. غافل از اینکه این محتوا از دید گوگل مخفی نخواهد بود.


در چنین شرایطی و در هنگامی که کاربران بر روی نتایج جستجو کلیک کنند، محتوای مورد نظرشان را چون نهان شده، تماشا نخواهند کرد. چنانچه محتوای باره نظر راهکاری برای حل مشکلات کاربران ارائه دهد، نیازی به پنهان سازی آن نخواهد بود.


راهکار دیگر مثل اینست که وبمسترها اقدام به تولید درونمایه حول یک سوژه کرده و پس از کسب رتبه خوب برای آن صفحه، محتوای آن را با یک مورد سایر تغییر می دهند. این کار تجربه کاربری منفی زیادی به به اتفاق خواهد داشت و از دید سئو راهکاری پسندیده محسوب نخواهد شد.


نوشتن محتوای با کیفیت و اورجینال یگانه از مهمترین بخش های سئو کلاه سفید است. تولید محتوای با کیفیت موجب اعتماد کاربران به سایت شده و آنها را از حالت کاربر به مشتری تبدیل می کند.


5. مجدد نویسی محتوا

تکنیک مجدد نویسی درونمایه مانند به تکنیک کپی کردن محتواست، ولی با این تفاوت که در آن از نرم افزارهای ویژه ای کاربرد شده الی با مجدد نویسی و ویرایش محتوای موجود در وب، آن را به عنوان یک محتوای جدید به کاربران عرضه نمود. به کارگیری چنین طریق هایی ریسک کمتری نسبت به مورد قبلی دارد، ولی به خاطر استفاده از نرم افزار، معمولا محتوای بازسازی شده از ارزش زیادی برخوردار نخواهد بود.


6. لینک های پولی

موتورهای جستجو مانند گوگل کاربران را از خرید و فروش بک لینک بازداری کرده اند. گوگل در تارنما خود صراحتا اعلام نموده که هر گونه لینکی که با منظور همانند سازی پیج رنک و رتبه سایت ها در نتایج جستجو ایجاد شده باشد، مغایر با قوانین گوگل محسوب می گردد.


بهتر است که از دریافت بک لینک به ازای پرداخت پول خودداری کنیند، چرا که گوگل اعلام کرده که هر دو سایت خریدار و فروشنده را با جریمه روبرو خواهد ساخت.


اگر از این مسئله آگاه نبوده و خودسرانه اقدام به خرید بک لینک کرده اید، بهتر است که همین الان آن بک لینک ها را پاک کنید. در ضمن می توانید با استفاده از ابزار disavow اقدام به بی نشانه کردن آنها نمایید.


7. لینک های اسپم در فوتر سایت ها

این نوع بک لینک ها فقط در فوتر سایت ها قرار گرفته و با هدف افزایش آتوریتی آنها درج می شوند. سایت هایی که اقدام به کسب این نوع بک لینک ها هستند غالبا از نتایج منفی آن بی خبرند. بیشتر این گونه لینک ها نیز در وب سایت های طاقت پیوسته پیمان گرفته و در حالت کلی کاملا غیر طبیعی به عقیده می رسند.


8. سو به کارگیری داده های ساختار یافته

داده های ساختار مکشوف تحت اسم مارک آپ های اسکیما و حتی ریچ اسنیپت نیز شناخته می شوند. به واسطه این دیتا ها می تاب به تغییر در چگونگی نمایش وب سایت در نتایج جستجو پرداخت و نمایش آن را نسبت به سایر رقبا جذاب تر نمود. شما می توانید بسته به محتوای صفحه خود اعم از پادکست، دستور پخت، کتاب یا محصول، داده های ساختار یافته مرتبط را به آن اضافه نمایید. اسکیمای نظرات احتمالا احد از پرطرفدارترین نوع داده های ساختار یافته است.


سئو کلاه سیاه در این امتداد به گونه ای عمل می کند الی با ارائه اطلاعات باطل به فریب موتورهای جستجو و کاربران پرداخت. به عنوان مثال یک وبمستر در راستای سئو کلاه سیاه می تواند امتیاز پنج از پنج را به محتوای خود دیتا تا از راه دیتا های ساختار یافته در نتایج جستجو بهتر دیده شود. گوگل در این امتداد کاربران را دلگرمی به گزارش این نوع سایت ها کرده و به همین جهت چنین کاری ریسک ابهت محسوب می شود.


پیشنهاد می کنیم در افزودن دیتا های ساختار مکشوف کاملا صادقانه رفتار کنید. در صورت ارائه داده های صحیح، جای هیچ گونه نگرانی هستی نخواهد داشت. در مطلب دیتا های ساختار مکشوف به این مهم پرداخته ایم.


9. اسپم کردن در تقسیم کامنت وبلاگ ها

همانطور که از نام این تکنیک نیز پیداست، این تکنیک کلاه سیاه شامل افزودن لینک تارنما خویش در سرنوشت کامنت تارنما های گوناگون است. این عمل امروزه کمتر انجام می شود، چرا که موتورهای جستجو مشابه گوگل در بروزرسانی های جدید الگوریتم های خویش لینک های بخش کامنت را عملا در رتبه بندی سایت ها در نظر نمی گیرند.


همچنین اغلب وبلاگ های معتبر لینک های دسته کامنت خویش را با تگ نوفالو منتشر می کنند. این مسئله بدین معنیست که موتورهای جستجو مانند گوگل این لینک ها را تعقیب نکرده و اعتبار صفحه را به آن ها منتقل نمی کنند.


علی رغم گفتگو های اخیر، اما همچنان افراد بسیاری زیادی هنوز اقدام به چنین کاری می کنند و حتی سرویس هایی نیز برای انجام خودکار این کار در اینترنت وجود دارند. کامنت گذاری اسپم به همراه قرار دادن بک لینک از سایتتان یک شیوه کلاه سیاه برای سئو سایت شما محسوب شده و توصیه می کنیم که از اتمام آن امتناع کنید.


در صورتی که وب سایت شما دارای بخش نظردهی به مطالب است، بهتر است که تصمیماتی را اتخاذ کنید تا تارنگار سایت شما به انبوهی از کامنت های اسپم تبدیل نشود. گوگل صفحاتی را که حائز انبوه زیادی از کامنت های اسپم هستند را با جریمه رو به رو ساخته و از نتایج جستجو منزه می کند. به کارگیری ابزارهایی مثل ریکپچای گوگل یکی از شیوه های بازدارندگی از ربات های کامنت گذار می باشد.


10. مزرعه های لینک

مزرعه لینک، وبسایت یا مجموعه وب سایت هاییست که تنها با هدف بک لینک سازی ایجاد شده اند. هر یک از وب سایت ها، حائز بک لینک هایی به دیگر سایت ها با هدف افزایش رتبه آنها در نتایج جستجوست. موتورهای جستجو از لینک ها به عنوان گرد از فاکتورهای رتبه بندی کاربرد می کنند. قصد سئو کلاه سیاه از لینک سازی در مزرعه های لینک، افزایش شمار بک لینک ها از این روش است.


مزرعه های لینک حائز محتوای کم و لینک های بسیاری هستند. لینک ها بیشتر دارای انکرتکست هایی مثل واژه ها کلیدی وب سایت باره عقیده هستند. موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی می توانند این نوع تارنما ها را شناسایی کرده و به همین جهت بهتر است که از آنها اجتناب کنید. در عوض بهتر است که با تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند سایر وب سایت ها را ترغیب به لینک دادن به خویش کنید.


11. شبکه های وبلاگی خصوصی (PBN)

منظور از شبکه های وبلاگی خصوصی، مجموعه ای از وب سایت های نسبتا معتبر است که فقط با قصد لینک سازی ایجاد شده اند. این شبکه ها نیز مانند مزرعه های لینک برای افزایش تعداد بک لینک های یک سایت ساخته می شوند. لینک های بیگانه هر شبکه فقط به یک تارنما انتها شده و به یکدیگر نیز لینک نمی دهند.


یکی از روش های سئو کلاه سیاه بدین نوع است که فرد اقدام به خرید چند دامین منقضی شده مرتبط و حائز آتوریتی کرده و بعد از راه اندازی تارنما در آن، مطالبی مانند با مطالب وب سایت خویش در آن منتشر می کند. در پیوسته نیز بک لینک هایی نیز در آن پست ها به وب سایت خود اضافه می کند. چنین شخصی امیدوار است که موتورهای جستجو متوجه مهار آنها بر روی این سایت ها نشده و در نتیجه رتبه بالاتری برای وب سایت اصلیتان در عقیده بگیرند.


موتورهای جستجو دائما در حال رسیدگی این مسئله بوده و در چهره مواجهه با چنین اقدامی، دست به جریمه سایت شما خواهند زد. به جای این نوع شبیه سازی ها بهتر است که بر روی وب سایت خویش تمرکز کرده و با تولید محتوای با کیفیت، اعتبار آن را افزایش دهید. انتشار درونمایه ذیل یک سقف اعتبار بیشتری برای شما به همراه خواهد آورد و در نتیجه وب سایت های بیشتری به شما لینک خواهند داد.

سئو کلاه سیاه

عواقب به کارگیری سئو کلاه سیاه

استفاده از سئو کلاه سیاه در تارنما ها عمل پر خطری محسوب می شود، چرا که دیر یا زود معرفی می گردند. در نتیجه این شناسایی، جریمه گوگل در انتظارتان خواهد بود. جریمه های گوگل نیز بیشتر به شکل افت شدید رتبه یا حذف کامل تارنما از نتایج جستجو نما می گردند. در چهره آشنایی با سایر روش های سئو کلاه سیاه آن را از طریق دسته کامنت ها، با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بهترین گوشی های 2020 ال جی : اسمارت فون هایی قدرتمند و آینده نگرانه از برند ال جی

گوشی های ال جی همیشه متحیر کننده نیستند، ولی مشخصات و کیفیت خوبی را با قیمتی نسبتا اقتصادی ارائه می‌کنند. در این مطلب بهترین گوشی های 2020 ال جی معرفی کرده‌ایم.

ال جی زمانی محبوبیت بسیار بیشتری داشت، اما نباید فکر کنید که کیفیت گوشی هایش هم اکنون به میزان زیادی افت کرده است. این شرکت باید درباره گوشی هایش بیشتر تبلیغ کند تا بتواند سهم بیشتری را از بازار فروش گوشی هوشمند نصیب خود سازد. اگر به دنبال یک گوشی استاندارد برای انجام کارهای روزمره خود هستید، محصولات ال جی گزینه‌های بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شوند، اگرچه که بعضی از آن‌ها ویژگی‌های بسیار جالبی را نیز برای ارائه کردن دارند. قابلیت‌های کنترل فرامین حرکتی و اسکن رگ جی 8 تینکیو و قابلیت‌های اتصال 5 جی و آپشن نمایشگر دوگانه وی 50 تینکیو بعضی از این ویژگی‌ها هستند.

اگر هم که از طرفداران برند ال جی هستید و می‌خواهید یکی از گوشی های جدید این برند را بخرید، باز هم خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند زیرا در این نوشتار بهترین گوشی های 2020 ال جی موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم. البته بد نیست بدانید که سازنده مشهور کره‌ای احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2020 گوشی های جی 9 تینکیو و وی 60 تینکیو خود را هم معرفی می‌کند.

در ادامه با بهترین گوشی های 2020 ال جی آشنا می‌شوید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های 2020 ال جی در یک نگاه

  1. ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)
  2. ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ)
  3. ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ)
  4. ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ 5G)
  5. ال جی جی 8 ایکس تینکیو (LG G8X ThinQ)
  6. ال جی کی 30 2019 (LG K30 2019)
  7. ال جی وی 30 (LG V30)
  8. ال جی جی 6 (LG G6)

ال جی جی 7 تینکیو: یک گوشی پرچمدار از طرف ال جی با ارزش اقتصادی خوب

مطالب پیشنهادی

ال جی جی 7 تینکیو: یک گوشی پرچمدار از طرف ال جی با ارزش اقتصادی خوب

تاریخ عرضه: سه ماهه دوم 2018/ وزن: 162 گرم/ ابعاد: 153.2 در 71.9 در 7.9 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 8 اوریو/ اندازه نمایشگر: 6.1 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 3120 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 845/ رم: 4 – 6 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 64 – 128 گیگابایت/ باتری: 3000 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: دوگانه 16 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسلی/ قیمت: 414.97 دلار

نقاط قوت:

  • نمایشگر بزرگ و روشن
  • دوربین واید انگل

نقاط ضعف:

  • باتری کوچک
  • طراحی نه چندان جالب

جی 7 تینکیو یکی از دو گوشی پرچمدار 2019 ال جی است. این محصول زیر سایه سنگین وی 40 قرار گرفته است، ولی به دلیل داشتن قیمت ارزانتر و سخت افزارهای خوب هنوز هم مشتریان زیادی دارد. جی 7 تینکیو به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز است و قدرت پردازشی بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. یک نمایشگر 6.1 اینچی OLED زیبا با رزولوشن عالی، بدنه دارای کاور شیشه‌ای پشتی، مجموعه دوربین‌ کارآمد و خروجی صوتی عالی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که جی 7 تینکیو را به یکی از بهترین گوشی های 2020 ال جی تبدیل کرده‌اند.


بهترین گوشی های 2019 ال جی ؛ لیستی از برترین موبایل های ال جی


ال جی وی 40 تینکیو: مفهوم گوشی باکیفیت از دید ال جی

ال جی وی 40 تینکیو: مفهوم گوشی باکیفیت از دید ال جی

تاریخ عرضه: سه ماهه سوم 2018/ وزن: 169 گرم/ ابعاد: 158.8 در 75.7 در 7.6 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 8.1 اوریو/ اندازه نمایشگر: 6.4 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 3120 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 845/ رم: 6 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 64 – 128 گیگابایت/ باتری: 3300 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: سه گانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: دوگانه با سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی/ قیمت: 264.95 دلار

نقاط قوت:

  • بدنه سبک و مقاوم
  • مجهز به 5 دوربین
  • نمایشگر زیبا

نقاط ضعف:

  • باتری کوچک
  • قیمت گران

وی 40 تینکیو برادر بزرگتر جی 7 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED روشن و واضح با قابلیت پخش محتویات HDR10، دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد و توانایی ضبط فیلم‌های HDR10 را هم دارد. متاسفانه ال جی در ساخت این گوشی هوشمند هم از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده کرده است، ولی رم 6 گیگابایتی این محصول تا حدی ضعف‌های این تراشه را در مقایسه با یک تراشه اسنپدراگون 855 جبران می‌کند. این گوشی هوشمند مانند جی 7 یک ناچ هم روی صفحه نمایش خود دارد.

چهار داک 32 بیتی، قابلیت پشتیبانی صدای محیط DTS:X، شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک و شاخص مقاومتی MIL-STD-810G در برابر ضربه از دیگر ویژگی‌های مثبت وی 40 تینکیو هستند.

ال جی جی 8 تینکیو: اسمارت فونی با قابلیت Hand ID و پشتیبانی فرامین حرکتی هوایی

ال جی جی 8 تینکیو: اسمارت فونی با قابلیت Hand ID و پشتیبانی فرامین حرکتی هوایی

تاریخ عرضه: آوریل 2019/ وزن: 167 گرم/ ابعاد: 151.9 در 71.8 در 8.4 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 9/ اندازه نمایشگر: 6.1 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 3120 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 855/ رم: 6 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 128 گیگابایت/ باتری: 3500 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: سه گانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسلی/ قیمت: 449.99 دلار

نقاط قوت:

  • اسپیکر کارآمد
  • نمایشگر OLED واضح

نقاط ضعف:

  • ناکارآمدی فناوری Hand ID
  • قیمت گران

جی 8 تینکیو گوشی آینده نگرانه ال جی محسوب می‌شود. این اسمارت فون زیبا به واسطه قابلیتی به نام Hand ID رگ‌های دست کاربرش را شناسایی و از این طریق قفل خود را باز می‌کند. جی 8 تینکیو به قابلیت پشتیبانی فرامین حرکتی هوایی هم مجهز شده است تا کاربر بتواند با حرکت دادن گوشی در هوا از آن استفاده کند. این دو ویژگی کارایی چندان خوبی ندارند و به همین دلیل می‌توان گفت که جی 8 تینکیو با انجام کامل تعهداتش فاصله دارد، با این حال پردازشگر پیشرفته و نمایشگر واضح این اسمارت فون زیبا ناکارآمدی دو قابلیت آینده نگرانه‌اش را کمرنگ می‌کنند. نمایشگر جی 8 تینکیو وظیفه اسپیکر آن را نیز انجام می‌دهد.

ال جی وی 50 تینکیو 5 جی: اولین گوشی 5 جی ال جی

ال جی وی 50 تینکیو 5 جی: اولین گوشی 5 جی ال جی

تاریخ عرضه: مه 2019/ وزن: 183 گرم/ ابعاد: 159.2 در 76.1 در 8.3 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 9/ اندازه نمایشگر: 6.4 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 3120 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 855/ رم: 6 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 128 گیگابایت/ باتری: 4000 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: سه گانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: دوگانه با سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی/ قیمت: 1152 دلار

نقاط قوت:

  • نمایشگر واضح و روشن
  • دوربین های کارآمد

نقاط ضعف:

  • قیمت غیرمنطقی
  • طراحی قدیمی

وی 50 تینکیو جی 5 اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که ال جی با فناوری اتصالی 5 جی عرضه کرده، اما در اصل همان ال جی وی 40 است. این گوشی هوشمند مانند وی 40 قابلیت نمایشگر دوگانه را ارائه می‌کند، اما علاوه بر این ویژگی از چند جنبه معدود هم بهینه سازی شده است. وی 50 تینکیو جی 5 به دلیل قیمت گرانش در این لیست بعد از وی 40 قرار گرفته است؛ این محصول از بعضی از گوشی های 5 جی خوشنام موجود در بازار نیز گرانتر است، ولی باز هم یک اسمارت فون منحصربفرد محسوب می‌شود زیرا طراحی زیبا و ویژگی‌ها و سخت افزارهای کارآمدی را ارائه می‌کند.

ال جی جی 8 ایکس تینکیو: یک گوشی اقتصادی با نمایشگر دوقلو

ال جی جی 8 ایکس تینکیو: یک گوشی اقتصادی با نمایشگر دوقلو

تاریخ عرضه: نوامبر 2019/ وزن: 192 گرم/ ابعاد: 159.3 در 75.8 در 8.4 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 9/ اندازه نمایشگر: 6.4 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 3120 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 855/ رم: 6 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 128 گیگابایت/ باتری: 4000 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: 32 مگاپیکسلی/ قیمت: 709 دلار

نقاط قوت:

  • نمایشگر دوقلو در ازای قیمت خوب
  • کارایی گیمینگ منحصربفرد

نقاط ضعف:

  • کاربردهای چندصفحه‌ای مفید محدود
  • جعبه نمایشگر بزرگ

جی 8 ایکس تینکیو مزایای یک گوشی تاشو را با قیمتی اقتصادی ارائه می‌کند و این تنها یکی از دلایلی است که باعث شده این محصول جز لیست بهترین گوشی های 2020 ال جی قرار گیرد. تفاوت جی 8 ایکس تینکیو با سایر گوشی های دارای نمایشگر تاشو مانند سامسونگ گلکسی فولد در این است که این اسمارت فون یک نمایشگر ثانویه جداگانه را ارائه می‌کند و به همین دلیل برای مشاهده همزمان دو نرم افزار جداگانه عملکرد بهتری دارد.

طراحی این گوشی هوشمند عامه پسند نیست و تنها توجه مثبت افراد خاصی را به خود جلب می‌کند، اما دو نمایشگر آن در کنار پردازشگر اسنپدراگون 855 کوالکامش به راحتی نیازهای افراد مختلف را پوشش می‌دهد.

ال جی کی 30 2019: یک گوشی اقتصادی کارآمد از طرف ال جی

ال جی کی 30 2019: یک گوشی اقتصادی کارآمد از طرف ال جی

تاریخ عرضه: سپتامبر 2019/ وزن: 148 گرم/ ابعاد: 146.9 در 71.5 در 8.5 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 9/ اندازه نمایشگر: 5.45 اینچ/ رزولوشن: 720 در 1280 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 425/ رم: 2 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 16 گیگابایت/ باتری: 2880 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: 8 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی/ قیمت: 139 دلار

نقاط قوت:

  • نمایشگر بزرگ 5.45 اینچی LCD
  • دوربین اصلی و سلفی قدرتمند
  • مجهز به قابلیت HDR

نقاط ضعف:

  • نداشتن قابلیت پایدارسازی بصری تصاویر

کی 30 2019 به شما نشان می‌دهد که ال جی در ساخت گوشی های اقتصادی هم مهارت خوبی دارد. این گوشی هوشمند تنها 139 دلار قیمت دارد و برای افرادی مناسب است که به دنبال یک اسمارت فون اقتصادی هستند یا این که می‌خواهند کمی از طعم فناوری را هم به زندگی خود اضافه کنند.

کی 30 2019 به یک نمایشگر 5.3 اینچی 720 در 1280 پیکسلی TFT کارآمد مجهز شده است و به کمک باتری 2880 میلی آمپر ساعتی و پردازشگر اسنپدراگون 425 کوالکامش به راحتی کارهای روزمره شما را انجام می‌دهد. حافظه داخلی پایه 32 گیگابایتی و توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD از دیگر ویژگی‌هایی هستند که کی 30 2019 را به یکی از بهترین گوشی های 2020 ال جی تبدیل کرده‌اند.

ال جی وی 30: یک گوشی پرچمدار با قیمت اقتصادی

ال جی وی 30: یک گوشی پرچمدار با قیمت اقتصادی

تاریخ عرضه: سپتامبر 2017/ وزن: 158 گرم/ ابعاد: 151.7 در 75.4 در 7.3 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 9/ اندازه نمایشگر: 6 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 2880 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 835/ رم: 4 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 64 – 128 گیگابایت/ باتری: 3300 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: دوگانه با سنسورهای 16 و 13 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی/ قیمت: 178 دلار

نقاط قوت:

  • دوربین‌های کارآمد
  • کارایی خوب
  • باتری قدرتمند
  • نمایشگر OLED زیبا
  • فناوری شارژ بی سیم

نقاط ضعف:

  • اسپیکر کوچک
  • نداشتن نمایشگر ثانویه

وی 30 ویژگی‌های محبوب زیادی دارد. در مورد این اسمارت فون زیبا می‌توان گفت که ال جی مدل جی 6 را گرفته و آن را به طور اساسی ارتقاء داده و در قالب این محصول ارائه کرده است. وی 30 طراحی بسیار زیبایی دارد و یک نمایشگر خوب را نیز در کنار راندمان بالای صوتی و دوربین‌هایی قدرتمند در اختیارتان می‌گذارد.


بهترین گوشی های 2019 از نظر دوربین : بهترین اسمارت‌فون‌ها عکاسی و فیلم‌برداری کدامند؟


ال جی جی 6: اقتصادیترین گوشی پرچمدار ال جی

ال جی جی 6: اقتصادیترین گوشی پرچمدار ال جی

تاریخ عرضه: فوریه 2017/ وزن: 163 گرم/ ابعاد: 148.9 در 71.9 در 7.9 میلیمتر/ سیستم عامل: اندروید 9/ اندازه نمایشگر: 5.7 اینچ/ رزولوشن: 1440 در 2880 پیکسلی/ پردازشگر: کوالکام اسنپدراگون 821/ رم: 4 گیگابایتی/ ظرفیت حافظه داخلی: 32 – 64 – 128 گیگابایت/ باتری: 3300 میلی آمپر ساعت/ دوربین اصلی: دوگانه با دو سنسور 13 مگاپیکسلی/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسلی/ قیمت: 105 دلار

نقاط قوت:

  • عملکرد سریع
  • شاخص مقاومتی IP68
  • راحت برای استفاده با یک دست

نقاط ضعف:

  • پردازشگر پرچمدار نه چندان جدید
  • خش پذیری کاور شیشه‌ای پشتی گوشی
  • ارائه با قابلیت شارژ بی سیم فقط در ایالات متحده

جی 6 هنوز هم یک گوشی قدرتمند است، اگرچه که پردازشگر اسنپدراگون 821 آن کمی قدیمی به نظر می‌رسد. این اسمارت فون کارآمد از اولین گوشی‌هایی بود که با نمایشگر دارای نسبت تصویر 18 به 9 وارد بازار شد و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد. جی 6 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2020 ال جی یک دوربین واید انگل کارآمد و جک هدفون را در در قالب بدنه‌ای با شاخص مقاومتی IP68 ارائه می‌کند.

آیا گوشی های ال جی اسمارت فون های خوبی هستند؟

ال جی در صنعت گوشی سازی برند پیشرو نیست. این شرکت گوشی های خوبی را با قیمت‌های مختلفی ارائه کرده است، اما محصولاتش توانایی از دور خارج کردن گوشی های اپل، سامسونگ یا گوگل را ندارند. درواقع اگر که به جای خرید از این سه برند بزرگ از برند ال جی گوشی بخرید، فقط کمی در هزینه‌های خرید خود صرفه جویی می‌کند، هرچند که قیمت اسمارت فون های این برند تفاوت چندان زیادی با قیمت اسمارت فون های گوشی سازان چینی مانند وان پلاس، هواوی و … ندارد.

گوشی های ال جی برخلاف گوشی های سامسونگ نرم افزارهای سنگین اضافی زیادی را روی خود ندارند و علاوه بر این به لطف تغییراتی که اخیرا در بخش موبایل سازی این برند اعمال شده است، زودتر از گذشته بروزرسانی‌های نرم افزاری را نیز دریافت می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت که این محصولات اسمارت فون های بسیار خوبی هستند و باعث نمی‌شوند که حس کنید از خرید خودتان پشیمان هستید.

در یک گوشی ال جی باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

نمایشگر: بیشتر گوشی های ال جی هم اکنون با اندازه نمایشگر بین 5 تا 6.4 اینچی عرضه می‌شوند. اگر دستان کوچکی دارید به شما توصیه می‌کنیم به سراغ اسمارت فون های دارای نمایشگر کوچک بروید زیرا محصولات دارای نمایشگر بزرگ شما را با سختی‌هایی از نظر استفاده مواجه می‌کنند. رزولوشن نمایشگر را نیز باید در نظر بگیرید، اما به این نکته هم توجه کنید که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد قیمت گوشی هم بالاتر می‌رود. اغلب اوقات گوشی های پیشرفته با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسلی و گوشی های اقتصادی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی عرضه می‌شوند.

دوربین: گوشی های هوشمند از این نظر روز به روز بهتر می‌شوند و بد نیست بدانید که اسمارت فون های ال جی از نظر دوربین حتی می‌توانند با دوربین‌های عکاسی هم رقابت کنند. بعضی از بهترین گوشی های ال جی دوربین‌هایی را با پنج لنز از جمله لنزهای واید انگل و تله فوتو در اختیارتان می‌گذارند و همچنین می‌توانند عکس‌های 16 مگاپیکسلی بسیار زیبایی را با جزئیات بسیار زیادی برای شما ثبت کنند.

قدرت پردازشی: بیشتر گوشی های ال جی به پردازشگرهای کوالکام مجهز هستند، اما قدرت پردازشی آن‌ها متفاوت است. یک پردازشگر سریعتر سرعت بیشتری را ارائه می‌کند و توانایی‌های بهتری را نیز در زمینه انجام چند کار به طور همزمان دارد. در حال حاضر بهترین پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 865 است.

منبع:

هک شدن گوگل مپس توسط یک هنرمند ؛ وقتی گوگل به بازی گرفته می‌شود

این داستان بامزه هک شدن گوگل مپس توسط یک هنرمند است. او تنها با تعدادی اسمارت‌ٰفون و یک چرخ دستی این کار را انجام داد. در ادامه همراه باشید.

سایمون وکرت (Simon Weckert) ، یک هنرمند ساکن برلین آلمان است که با حالا با هک کردن گوگل مپس نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.

این هنرمند با استفاده از ۹۹ گوشی تلفن همراه هوشمند دست دوم که روی یک چرخ دستی گذاشته بود و آن را در خیابان حمل می‌کرد، توانست ترافیک سنگین زنده بر روی نقشه گوگل (Google Maps) خلق کند.

با استفاده از این کار او توانست مسیری را که در دنیای واقعی خالی از اتومبیل است را بر روی نقشه گوگل قرمز (نشانه ترافیک سنگین) کند. این کار منجر می‌شود گوگل خودروهای دیگر را به مسیرهای دیگر منتقل کند تا از ایجاد ترافیک بیشتر خودداری کند.هک شدن گوگل مپس توسط یک هنرمند.

هک شدن گوگل مپس توسط یک هنرمند جنجال آفرید!

در وبسایت آقای وکرت این آزمایش تحت عنوان «نصب و اجرا» فهرست شده است. او این کار را راهی برای برقراری ارتباط میان هنر و تکنولوژی می‌خواند. به طور مشخص او در نظر داشت تا با این کار نشان دهد مردم چگونه این قدرت را دارند که با یک اسمارت فون دانش و اطلاعاتی را که گوگل به الگوریتم‌هایش می‌دهد را کنترل کنند. در وبسایت او آمده است:

مطالب پیشنهادی

نقشه مبتی بر شبیه‌سازی گوگل و سایر مدل‌سازی‌ها جهان، فعلیت و درک فضاهای فیزیکی و توسعه مدل‌های عملکردی را تعیین می‌کنند.

گوگل مپس

از یکشنبه که ویدئوی این کار روی یوتیوب بارگذاری شده، بیش از یک میلیون نفر آن را تماشا کرده‌اند و گوگل در 9to5Google بیانیه‌ای در پاسخ به آن ارائه داده است. در این بیانیه گوگل می‌خوانیم:

داده‌های ترافیکی در گوگل مپس به لطف اطلاعات حاصله از منابع مختلف دائما به روز می‌شوند. از جمله این اطلاعات باید به داده‌های تجمعی ناشناس مردمی که سرویس لوکیشن خود را روشن کرده‌‌اند و با گوگل مپس کار می‌کنند اشاره کرد.

در چندین کشور مانند هند، اندونزی و مصر قابلیت تشخیص خودروها و موتورسیکلت‌ها را به سرویس خود اضافه کرده‌ایم. با این حال هنوز قادر به تشخیص چرخ دستی‌ها نیستیم. تماشای این استفاد‌ه‌های خلاقانه از گوگل مپس موجب خرسندی ماست و در گذر زمان منجر به بهبود کارایی آن می‌شود.

بهترین برنامه مسیریاب ؛ ویز یا گوگل مپس؟

پاسخ دادن گوگل به چنین اقدامی در خود قابل توجه است. به ویژه آنکه گفته می‌شود «هنوز قادر به تشخیص چرخ دستی‌ها نیستیم». در عین حال برخی ممکن است بگویند این کار مسیر سوء استفاده از گوگل مپس را نشان داده است. آنطور که از گوگل، رسانه‌ها و مردم برمی‌آید، این آزمایش یک موفقیت بزرگ بوده است.

منبع:

۲۱ اصل روانشناسی فروش

اصولی که در روانشناسی فروش بکار میرود بنیادی است که برای فروش همه
چیز ازجمله فروش کتاب بکار میرود از شما دعوت میکنم این اصول را بیاموزد
و در فروش کتابتان از این اصول استفاده کنید.
۲۱ اصل روانشناسی فروش کتاب 
ما به شما مشاوره می دهیم لغایت بتوانید کتابهای چاپی خودتان را به بهترین طریق شدنی به فروش برسانید۲۱ ریشه-بن-بیخ روانشناسی فروش
آیا می دانید کتاب شما می تواند در چه فروشگاههای آنلاین و آفلاینی به فروش برسد.
آیا می دانید در نوشتن کتاب خودتان چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین فروش و بازار را برایش ایجاد کنید
آیا از مراحل آماده سازی کتاب اطلاع دارید ؟

۲۱ ریشه-بن-بیخ روانشناسی فروش که در فروش کتاب هم بکار میرود.
آیا با مراحل ثبت کتاب در کتابخانه ملی فیپا و شابک آشنا هستید و مراحل سپریدن مجوز راهنمایی  اعلام وصول کتاب را آگاهی دارید
مهمترین شرکتهای پخش کتاب چه شرکتهایی هستند چگونه و با چه شرایطی شما می توانید با این شرکتها وارد مذاکره و پیشه شوید
اقتصاد مشاوران کتاب چگونه چگونگی نشر کتاب را بررسی می کنند
با روانشناسی مشاوره چگونه می نا فروش مناسبی برای کتابهایتان برپایی کنید
اصل ۱: دو دلیل اینکه ملت چیزی را می خریند یکی برای سود بردن می باشد و دوم برای اینکه ضرری متحمل نشوند.
اصل ۲: ملت در خرید خودشان بصورت احساسی خرید می کنند و تعقیب این هستند تا بصورت بخردانه تصمیم خویش را توجیه کنند.
اصل ۳: برای خریدار مهم نیست که کالای شما چه چیزی است و چطوری عمل می کند مهم این است که کالا و یا خدمات شما چه منافعی برای خریدار ایجاد می کند.
اصل ۴: فروش حرفه ای معمولاً با تحلیل مایحتاج آغاز میشود.
اصل ۵: افراد با دلایل و عقاید خودشان از شما خرید می کنند و کاری با انگیزه ها شما ندارند.
اصل ۶:خرید زمانی اتفاق می افتد که مشتری دریافتن کند فروشنده همنشین او بوده و هدف کمک و راهنمایی و مشاوره او را دارد.
اصل ۷:مشتریان روی توصیه و محصولات شما اندیشه نمی کنند و به محض برونرفت از دفتر شما ، شما و محصولات شما را فراموش می کنند
مگر اینکه رهنمود گزیده تر ای از شما داشته باشند.
21 ریشه-بن-بیخ روانشناسی فروشاصل۸: هرگز چشمداشت تماس مخاطب با شما را نداشته باشید بلکه به فکر این باشید
که تماس شما با مشتری و ایجاد فروش بطور معمول پس از ۷ بار تماس و دنبال از طرف شما رویداد می افتد.
اصل ۹:در مرحله اول پذیرش منفی مشتری پاسخ نه به شما و رد تقاضا فروش شما نیست
و همچنین مقاومت اولیه خریدار در مساوی شما پایداری در مساوی فروش نمی باشد.
اصل ۱۰:وقتی شما مشتری را ملاقات میکنید نخستین چیزی که به ذهن مشتری میرسد این است
که آیا به من پروا و علاقه داری ؟درصورتی که در چند دقیقه اولیه به این پرسش پاسخ بله ندهید ؟
مشتری علاقه اش را برای شروع بازرگانی با شما از دستمی دهد.
اصل ۱۱:معمولاً ۸۰ درصد فروش ها پیش از ۵ جلسه تعقیب تحقق پیدا نمی کند .
تنها ۱۰ درصد فروشندگان برای قطعی کردن فروششان بیش از ۵ بار تماس می گیرند
و بیش از ۵۰ درصد از فروشندگان پس از یک بار تماس دریافت از خیر فروش می گذرند.
اصل ۱۲:وقتی کسی یک بار به شما پاسخ نه می دهد در اصل این پاسخ بعنوان پاسخ نه به شخص شما نیست
بلکه این پاسخ نه به توصیه بها شما می باشد بهتر است رهنمود خویش را به شکل دیگری ارائه نمائید.
اصل ۱۳:وقتی جواب نه می شنوید و این پاسخ را شخصی تلقی می کنید به این شکل است که شما فکر می کنید
اشکالی در شما هستی دارد و یااینکه اندیشه می کنید
اشکال و یا نقصی در محصول شما وجود دارد.
وقتی به این شکل اندیشه می کنید شما تدریجا مایوس شده و اشتیاق خود را در فروش از دست می دهید.
paper-cut-of-children-read-a-book-under-tree_1232-2115.jpgاصل ۱۴:روش دیگری که فروشندگان اندیشه می کنند از شکست در فروش می گریزند
این است که منطقه کار و جنبش خوشان را از عقیده جغرافیایی وسیع میکنند.
این گونه فروشندگان ابتدا برای فروش محصول با یک شهر تماس میگیرند و تلفن بعدیشان را با شهر دیگری در ناحیه جغرافیایی سایر برپا می کنند
و دایره تماس خودشون رو وسیعتر می کنند این شغل باعث میشود که زمان جنبش انها با اتومبیل افزایش یابد و فروشنده به این وسیله اندیشه می کند
که پیشه اتمام می دهد در صورتی که دارد وقت تلف می کند.
اصل ۱۵:وظیفه شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای این است که اخ دیگری را برای خودتان بخرید بایستی به مشتریان خودتان مقاوم کنید
که به آنها پروا داردید. و برای آنا بهترین ها را خواهانید .
اصل ۱۶:۸۰ درصد تماس فروشندگان با پاسخ نه روبرو میشود و این هزاران علت مختلفی داردو این بدان معنی نیست
که اشکالی در شما یا محصول شما وجود دارد. افراد به این دلیل نه می گویند که هم اینک به کالا یا خدمات شما بیچارگی ندارند
آن را نمی خواهند و نمی توانند از آن استفاده کنند .و یا اینکه توان پرداخت خرج آن را ندارند . ودلایل دیگری هم وجود دارد.
اصل ۱۷:در تحقیقی که در دانشگاه کلمبیا انجام شد مشخص گردید که فروشندگان یومیه فقط یک ساعت و نیمه کر می کنند
چرا فروشندگان این اندازه مختصر پیشه می کنند و چرا برای مقابل شدن با مشتریان طفره می روند انگیزه یک کلمه ساده است
فروشندگان ترس از رد شدن دارند و ترمز این کار در ضمیر ناخودآگاه آنان وجود داردکه این اشخاص را عقب نگه می دارد.
اصل ۱۸:به جای اینکه دائماً به معرفی ویژگی ها و فواید فرآورده خود بپردازید سعی نمائید مشتری را فهم نموده
اصل روانشناسی فروش
و به این نکته پروا نمائید که چگونه می توانید به بهترین شیوه شدنی به مشتری کمک نمائید و نیازش را برطرف کنید.
اصل ۱۹:رابطه تقریبا  و مستقیمی بین تصویر ذهنی شما (باورها وعقاید شما) و عملکرد و کارآیی شما وجود دارد.
اصل ۲۰ : در هر فروش دو مانع هستی دارد هر دوی این موانع ذهنی هستند این دو راهبند بر این پایه اند : خوف از شکست
ترس از رد شدن و مورد بی اعتنایی قرار گرفتن.

دستگاه دیگری از ZTE با نام Blade S6 که بسیار شبیه به آیفون 6 است

ماه گذشته بود که از ZTE Q7 حرف زدیم، اسمارتفونی معرفی نشده که شبیه به آیفون 6 بود. حالا یک تلفن دیگر از این برند با نام Blade S6 در فضای نت ظاهر شده است.

طبق اطلاعات سایت فروش آنلاین GearBest، دستگاه جدید با نام Blade S6، مجهز به اندروید 5.0 و صفحه نمایش 5 اینچی است و از 4G پشتیبانی می‌کند. این اسمارتفون به آن مدل یک ماه پیش تقریبا به طور کامل شبیه بوده و تنها در تعداد فلشهای دوربین و البته جای سنسورهای جلویی متفاوت است. Q7 دارای دو فلش ال ای دی است.

پیش از این‌ها شرکت از سری Blade خود در قسمت‌های مختلف دنیا تلفن عرضه کرده بود و می‌توان حدس زد که Blade S6 نسخه غیر چینی Q7 باشد. البته این کمپانی قطعا به دلیل تشابه زیاد این دو اسمارتفون با آیفون 6 در فروش آنها خارج از خانه به مشکل برخواهد خورد.

زمان رسمی عرضه این دستگاه اواخر این ماه اعلام شده و فعلا حرفی از قیمت آن زده نشده است.

The-ZTE-Blade-S6 (2)


The-ZTE-Blade-S6 (1)


The-ZTE-Blade-S6

منبع:

https://itresan.com/58109/zte-blade-s6-seems-to-be-another-iphone-6-like-android-handset/